انتخابي دوم تيم ملي بزرگسالان كاراته 16 اردبيهشت برگزار مي شود؛
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

غلامرضا دباغیان، ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون افزود: روز شنبه یک دوره مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار خواهد شد و در هر وزن بسته به شرایط 2 یا 3 بازیکن که از آماده ترین و بهترین نفرات هستند در اردو باقی می مانند.

وی با تاكيد بر اينكه برای کادر فنی همه کاراته کاها از شرایط مساوی در اردو برخوردارند و مربيان تيم ملي همه بازيكنان را به یک چشم نگاه می کنند، گفت: درست مثل انتخابي 18 فروردين در انتخابي روز شنبه هم هیچ ارفاق وزنی وجود نخواهد داشت. وي افزود:هرچند شايد گفته شود كه اين امر سياست سختگيرانه اي است،اما ما بايد يك كاراته كا را در وزني كه در تاتامي آسيايي به ميدان مي رود در همان وزن مورد ارزيابي قرار دهيم. مطمئناً بازيكني كه در انتخابي با اضافه وزن مي آيد همان قابليتها را نمي تواند در مسابقات رسمي كه مجبور مي شود از وزن خود بكاهد به نمايش بگذارد.

دباغیان روند اردوهای تیم ملی را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت: بچه ها نسبت به اردوهای قبلی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و خیلی تغییر کرده اند و از نظر بدنسازی هم شرایط خوبی دارند.البته نباید فراموش کنیم نفرات حاضر در اردو، بازیکنان صفر کیلومتر نیستند و در لیگ و مسابقات بین المللی مختلفی شرکت کرده اند، تنها باید از نظر روحی و جسمی به آمادگی مطلوب برسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 342
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 2295
بازدید کل : 642658
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل